Äntligen

Mitt julaftonsfirande blev trots allt mycket mysigt. Vi lagade mat, bakade, mös och spelade spel hos Daan, ca 15 personer. Kul med en mix av julmat från USA, England, Turkiet, Holland, Sverige, Danmark, Spanien och Italien. Jag hade en riktig toppenkväll och var inte hemma förrän lite innan 2. Igår hade vi sista lektionen i International finance. Vi hade presentation av ett arbete och fick tillbaka tentan som gick så himla bra för mig. Så skönt! 
 
Idag är det äntligen dagen då jag ska skriva min sista tenta i Public finance (den kursen jag tycker är för svår). Trodde aldrig att jag skulle säga "äntligen", men just nu vill jag bara få den gjord. Klockan 19 ikväll är det över, wiho! Håll tummarna att jag klarar den! Nu ska jag röra mig mot biblioteket och hoppas att Jes också är där så att jag får sällskap. Vi hörs! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0