Its weekend again

Åh, vad skönt med lördag. Även om helgen blir en del plugg, så tänker jag bara berätta om det roliga. Igårkväll blev en lugn fredag då vi åt långmiddag på skolan och kollade sedan på film i mitt dorms kök/vardagsrum. Vi såg "Running scared", en riktigt hemsk film som ändå slutade rätt okej. Det var Jade, Shetara, Jes, Thad, Thomas och Javier. Mysigt! 
 
Jag tänkte strax sätta igång och vara produktiv med skolböckerna en liten stund. Klockan 13 ska jag och Stig ta bussen till Haciosman och sedan metron till Taksim. Vi ska på bio (Hobbit) 16:30, och har efter det bokat bord på Miss Pizza, den bra italienska restaurangen. Jag tänkte försöka hinna in i några butiker innan filmen. Vädret är så himla fint och soligt idag också, så man borde verkligen inte sitta inne och plugga, haha. 
 
Ha en fin lördag!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken mysig lördag! :) Var Hobbit bra?

2012-12-16 @ 01:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0