Tack Migrationsverket...

för tolv riktigt bra veckor! Jag har idag jobbat min allra sista dag. Det känns helt ärligt väldigt sorgligt och det var jobbigt att säga hejdå till alla. Det är definitivt det bästa jobb jag haft! Vi sommarvikarier blev bjuda på lunchbuffé av resten av kollegorna, åh vad gott det var! Vid halv tre bjöd jag, Anna och Mickis på fika som avslutning. Jag fick presenter också, så himla gulligt. Ja, jag kommer faktiskt sakna att gå dit Tur att jag har Istanbul att se fram emot!
 
I eftermiddags mötte jag Emma på Gustavsvik för att simma. Riktigt skön start på helgen! Nu firar/sörjer jag med lite vin, och strax blir det grillat med familjen. Mys! Trevlig fredag på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0