Shopping, middag och bio

Jag hade en mycket bra lördag med Emil. Vi shoppade lite på Marieberg, men håll i hatten, jag kom endast hem med ett par örhängen. Emil däremot köpte både tröja och fina skor. När Mariberg stängde vid 18 körde vi in till Örebro och satt flera timmar på "Hellas". Vi åt god grekisk mat och jag drack ett glas rött. Vi träffade även Jossan och Nicklas där som firade fyra-årig förlovning, häftigt! Halv tio började bion och innan det hann vi med ett stopp på "Hemmakväll" för lite gott till filmen också. "Snabba Cash 2" var riktigt bra, den levde faktiskt upp till mina förväntningar. Den var väldigt spännande och lagom rå. Jag tycker att den kriminella gäng/maffia-världen är fashinerande, men väldigt hemsk såklart. Däremot tycker jag att filmen kunde varit lite längre, nu ser jag fram emot att trean kommer. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0