Sconesfrukost

Jag inledde dagen med att baka scones till familjen, så himla gott. Varför gör man inte det lite oftare? Förmiddagen spenderade vi i Askersund i några butiker och mathandling på ICA. Nu ska jag läsa ut min bok, "Paganinikontraktet", och slappa i några timmar innan jag måste duscha och fixa mig inför ikväll. Emma ska ha föris hemma hos sig, sedan får vi se vart kvällen slutar :) Extra roligt ska det bli att träffa Emil då jag inte sett honom på hela sommaren. 
 
En bild på sconesen imorse och så en bild på Astrid, mamma och mig igår, nysminkade och glada. Astrid tog en bild på hur mitt öga var sminkat igår. Bland annat de två ögonskuggorna make up-artisten använde fick följa med hem!
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad fina ni är! Och mumsigt med scones :)

2012-08-13 @ 17:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0