Saturday

Hej!
 
Idag har jag varit på massage. En hel timmes oljemassage på "Thai Massage", så himla skönt och nu känner jag mig inte alls lika stel. Att unna sig massage är något jag tänker göra betydligt oftare när jag har fast jobb :) Kom hem för en stund sen och har ätit lunch och dricker nu kaffe för att bli lite piggare. Vid 16 blir jag upphämtad av Emil för lite shopping på Marieberg och så bio ikväll. Vi har köpt biljetter till "Snabba Cash 2", äntligen får jag se den. Älskar ettan och har väntat på att tvåan ska komma, så jag hoppas verkligen att den är bra. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad tyckte du om filmen? Såg den igår och tyckte den var bra faktiskt! Däremot gillade jag inte ettan något vidare värst (;

2012-08-19 @ 01:06:04
URL: http://Luckylady.se
Postat av: ingrid

jag tyckte att den var riktigt bra :) älskar ettan men nästan så att tvåan var bättre!

2012-08-19 @ 20:01:57
URL: http://byingrid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0