One more day

Gårdagen blev riktigt trevlig. Emma och jag hade tänkt ta en powerwalk på kvällen, men då det öste ner regn fick vi strunta i det. Istället mötte vi upp Patrik på Marieberg för lite shopping. Jag hittade bland annat en kavaj/tröja samt en engelsk pocket. Gud vad jag är dålig på att spara pengar! På kvällen lagade vi tacos hos Emma, kikade OS och fotboll och så fick jag mina naglar fixade av Emma. Fransk manikyr med guldkant blev det, så fint. 
 
I eftermiddags lös solen när jag skulle åka från jobbet så jag bestämde mig för att ta en runda i Karlslunds motionsspår. Det är riktigt fint och mysigt där, och ganska skönt att gå/springa någonstans där man inte brukar för lite omväxling. När jag kom hem blev det duschen, middag och nu soffan och OS - spjut för herrarna. Inte illa kan jag säga, vilka snyggingar det finns! Imorgon är det fredag och jag blir glad av bara tanken! Det är en dags jobb kvar på denna vecka och sedan två sköna lediga dagar. 
 
Kolla vad fint det är med Caviar Manicure. Emma och jag är riktigt sugna på att testa:
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Såååååå snyggt!

2012-08-10 @ 15:14:31
URL: http://Emmaaviolaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0