Mysig tisdag hos Johanna

Ikväll har jag och Anna varit hos Johanna i Hallsberg. Vi blev bjudna på Hallomi- och quinoasallad med baguette, riktigt gott. Efter maten blev vädret bättre så vi kunde gå en kvällspromenad :) Kolla tavlan som Johanna har målat, jag önskar att jag också var konstnärlig! Eller de små lerfigurern hon har gjort, så fina! http://johannasinspiration.blogspot.se/
 
Nu är jag hemma och ska snart försöka sova. Redan onsdag imorgon, lillördag alltså. Imorgon ska jag ha sleepover hemma hos Emma på Öster, så vi hörs på torsdag! Innan jag somnar ska jag läsa lite i Keplers "Paganinikontraktet". Den är snart utläst och en bok jag verkligen kan rekommendera!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0