Lyckligare nu

...med Linnea Henriksson, så himla fin!
 
Det är torsdagskväll och jag är rätt så trött. Har ätit middag och håller på att packa och greja. Imorgon åker jag direkt efter jobbet till Linköping för att spendera helgen där. Jag ska bo hos Alice, precis som jag gjorde innan sommaren, mysigt. På lördag morgon börjar "Svartan", en jättestor fest för alla gamla festerister. Tror vi ska börja väldigt tidigt på morgonen med pannkakor och champagne, och sedan blir det fest resten av dagen. Det ska bli riktigt kul att träffa många saknade personer igen :) 
 
I brist på en annan bild lägger jag upp en på mig och fina Mickan. Hennes måste jag säga hejdå till imorgon, då hon flyttar till Köpenhamn på lördag för att plugga där i höst. 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det var kul att se dig, även om det bara blev en snabbis! Hoppas att ni haft en rolig helg :)

2012-08-26 @ 17:57:02
URL: http://mikaelaedstroms.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0