10,3 km

Eftersom jag har lite flextid jag måste ta ut sista dagarna jobbade jag idag bara till halv fyra. Jag tog bilen ner på stan och strosade runt lite i butiker, samt lämnande in mina skor på Eurosko. Sedan åkte jag ut till Karlslunds motionsspår för att springa en runda. Det slutade på 10,3 km och 48:38 minuter. I våras sprang jag mycket, men inte alls lika ofta eller långt nu i sommar. Dessutom så spöregnade det efter halva vägen, så jag är riktigt nöjd med min tid! Åh vad jag gillar löpning. Nu har jag återhämtat mig med en varm dusch och mat och tittar på Lyxfällan. Imorgon är det dags för sista dagen på jobbet den här sommaren. Vi ska ut och käka lunchbuffé med jobbet, och på eftermiddagen ska jag, Mickis och Anna bjuda på fika. Sedan är det heeeeelg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0