8 oktober

Hej! Satt och kollade på "Pengarna på bordet" på fyran, men blev så nervös så jag var tvungen att gå ifrån tv:n. Idag har jag varit på Campushallen och dansat Zumba, det är så himla kul :) Känner mig jättepeppad för kvällen: först Pol kands årliga vinbrännboll och senare ikväll Sensation White/Lagens änglar, som anordnas av affärsjuristerna och då alla ska vara vitklädda. Kommer förhoppningsvis bli grymt kul! Festerifesten i torsdags var förresten jätterolig! Mycket roligt folk, billig och god (svag) shot, och gammal musik gjorde kvällen riktigt bra! Igår efter skolan var jag väldigt trött och seg, så iställlet för att följa med Oscar och hans vänner till NH resonerade jag vuxet och gick till Emil för filmkväll. Vi såg de gamla Batman-filmerna. Kul att ha sett dem nu, även om jag sov igenom film nummer två.
Idag fyller min pappa nästan 50 (49 faktiskt), så grattis till honom! Nu ska jag dricka lite kaffe och sedan göra mig iordning och bege mig mot Ryds motionscentrum för att bära fulvinstunnor!
Kör kanske denna klänning ikväll när man ska vara vit :) Bilden är från Sthlm i juni: jag, Hanna, Rebecca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0