5 oktober

Hej! Jag kom precis hem från skolan. Hade föreläsning och FBI-möte. Sedan lunchade vi och efter det satt jag, Julia, Tiina och Axel i biblioteket och läste lite. Men jag är så himla förkyld så jag gick hem för en stund sen, fast jag egentligen borde läst mer. Tänkte vila en stund och snart ta en promenad med Clara. Vill så gärna träna, helst springa, men får nog vänta tills imorgon eftersom jag inte ens känner smak när jag äter. Ikväll ska vi ha myskväll hos Veronica och Tiina. Film, äppelpaj och blåbärspaj! Måste leta på en pyjamas också, eftersom det är pyjamasparty! Det var nog på mellanstadiet sist jag var på pyjamasparty, haha. Ska bli mysigt, så tråkigt bara om jag inte känner smaken på pajen, buhu. Imorse kopierade jag hyreskontrakt och sånt där, så nu ska jag söka bostadsbidrag till min nya lägenhet. Igårkväll gjorde jag förresten en jättegod kantarellsås. Jag som alltid varit SÄMST på att laga mat börjar lära mig :) Den var varken bränd eller ofärdig!
Nu ska jag dricka kaffe och plugga en liten stund innan jag möter upp Claris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0