25 oktober

= CSN! Det enda roliga idag, haha. Nej men usch, tentaP kör verkligen slut på mig. Jag sover sämre också, och sen att plugga 8 - ca 17/18 varje dag (plus en stund varje kväll) gör mig sjukt trött. Vill att tentan ska vara över, men samtidigt är det så svårt och jag har så mycket kvar att lära mig. Tentan är i alla fall på måndag, och mitt i allt ska jag flyttstäda och flytta också. Det är lite mycket nu, och inget roligt händer alls känns det som. Jo förresten, på torsdagkväll ska vi unna oss att festa då det är pallen-kravallen. Men sedan blir det plugg + packning + städning heeela helgen. Mimmi flyttar ur på lördag så vi måste städa då. Igår hade jag i alla fall en mysig kväll. Jag och Alice satt i skolan till 18 då vi körde boxning. Sedan blev jag bjuden på köttfärssås och spaghetti hemma hos henne.
Det är dagar som denna som man längtar lite extra till ett varmare land och semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0