23 oktober

Helgen är snart slut och det känns lite sorgligt. Nu väntar en tentapluggsvecka. Det känns inte så jättekul. Helgen har hur som helst varit jättebra. I fredags efter pluggandet gick jag och Alice och tränade. På kvällen hängde vi hemma hos mig. Vi bakade pizza, kollade film och åt godis. Jätteskönt med en lugn kväll! Igår (lördags) var det dags för ettans overallsinvigning. Jag tror att det blev lyckat och att de hade roligt! Vi hade fixat lekar och "bjöd" (hetsade) på massa fulvin (vin man brygger själv). Efter det hade Veronica och Tiina förfest innan vi gick till TK och dansade till 03. Sjukt bra kväll!
Idag är det söndag och jag har varit alldeles för trött i huvudet för att plugga. Istället har jag rensat och packat inför flytten, promenerat och fikat på stan med Oskar, ätit tortillas, och nu ska jag iväg till Axel för att gyckelträna med FBI. Höstfesten närmar sig och då måste vi kunna de nya låtarna.
Imorgon (och hela veckan) blir det hårdplugg i mikroekonomin och på kvällen är det min och Alice måndagstradition igen; boxning och middag. Längtar redan :) Nej nu måste jag cykla iväg till Axel, hittar så dåligt så håll tummarna för att jag inte åker vilse som vanligt! Ryd är som en labyrint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0