18 oktober

Dags för lite uppdatering!
I fredags var vi ju som jag skrev på bio, "One day". Filmen var väldigt lik boken och hur bra och fin som helst. Clara och jag visste ju vad som skulle hända, men jag tror att resten blev lite chockade. Efter bion gick vi till Steve's coffee och tog ett glas vin innan det blev tidigt kväll. På lördagen försökte jag undvika att plugga genom att städa, gymma, laga mat, och tvätta. På kvällen blev det middag hos Mikaela med henne, Freddy, Alice, Clara och Malin som var på besök från Stockholm. Vid 12 kom vi på att vi ville gå ut, så vi cyklade ner till NH och avslutade kvällen där. Mycket lyckad kväll och jag känner att HERREGUD vilka fina vänner jag har! Världens bästa!
På söndagen kom mamma hit på besök. Vi promenerade genom i princip hela Linköping för det var så fint väder. Vi åt brunch på Belvederen, på kullen i trädgårdsföreningen. Jättemysigt! På kvällen åt vi middag i stan och gick sedan på bio, "Crazy Stupid Love". På måndagen åkte vi ner på stan och shoppade och lunchade. Vi hann även med en tur till Tornby innan hon åkte hem till Åsbro igen. Igårkväll, eftersom det var måndag, så hade jag och Alice vår vanliga måndagstradition: boxning på Campushallen och sedan middag med kycklinggryta hemma hos mig.
Efter några roliga och slappa dagar är det dags att sätta igång med pluggandet. Så idag har jag suttit i skolan mellan 8 och kvart i 6. Fast.. mest har vi pratat, så imorgon måste jag vara mer effektiv!
Clara, Malin, Freddy och Mikaela i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0