14 oktober

Hej! Idag är det fredag = BRA DAG! Helgen är här! Ikväll blir det bio med Mikaela, Clara, Alice, Freddy och Callh. Vi ska se "En dag" som äntligen har premiär! Men först ska jag plugga och kanske springa rydsspåret, om jag orkar. Är lite trött idag för igår blev det en spontankväll som började på torsdagskröken i skolan med Tiina, Martin, Nils och Kim, och fortsatte sedan hos Martin med spel och alldeles för starka drink(ar) Mycket trevlig kväll :)
Just det, i onsdags var jag ju i Ullared med familjen. Hittade massa saker, billiga saker, men det blev dyrt ändå. Mest nöjd är jag med mikron för 399 kr. Utbudet var mycket bättre än förväntat, mycket fina saker faktiskt. Men herregud, vissa tanter!? De betedde sig som att ett krig brutit ut. Skrek och slogs för att få ett tvättmedelspaket när det fanns typ 1000 st, haha.
Har tyvärr inga bilder från varken i onsdags eller igår (fastnade liksom inte på bild), men en videoblogg som Martin gjort till er kommer upp inom kort!
Jag och min tviwn:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0