11 oktober

Hej!
Kom precis hem från en liten promenad med Linus. Till Hemköp och tillbaka, haha. Idag började vi kl 8, och på eftermiddagen var vi på en föreläsning angående utlandspraktik. Allt känns så förvirrande och stort, hmm. Dock lockar praktik i Stockholm lite också, om jag hittar något bra. Igår hade jag och Alice vår traditionella mysmåndag. Först box-träning (träningsvärk idag), och sedan åt vi middag hemma hos henne. Kyckling, potatissallad och sallad blev det! Gosade med Isak också, hennes lilla kanin, så himla söt. Gillar definitivt att börja veckan så, måndagen blir liksom rolig då :)
Imorgon ska jag och familjen för första gången åka till Ullared. Herregud!? Nu får vi se om våra fördomar besannas eller om vi faktiskt hittar något kul att handla. Kl 06:25 ska jag åka härifrån, hoppas det är värt det. Tänkte kika på lite inredningssaker till nya lägenheten, det ska ju tydligen vara billigt där :) Det ska hur som helst bli mysigt att träffa familjen lite. Får se om jag hinner hem till Ölprovningen som är imorgon på Villevallapub. Det är Myrornas pris, de som vann uppdragen under nolleP!
Nu ska jag städa lite tror jag, det behövs. Linus undrade om jag håller på att packa, eftersom det låg kläder överallt! Usch.
Efter-tenta-middag hemma hos mig på den översta bilden, och underst är jag och Mikaela som cheerleaders!

Kommentarer
Postat av: Johanna

åhh, vad kul Ingrid säg bara till så blir det en tavla. Kul med en ny blogg :) Hoppas allt är bra med dig!

2011-10-12 @ 22:50:19
URL: http://madebyje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0