10 oktober

Kom precis hem från skolan. Jag har gjort mikroekonomiuppgifter med Alice, Oscar och Kevin. Just nu känns det så himla svårt! Kl 12 var vi på information angående utlandsstudier. Det låter intressant och kul, även om jag är mer inne på praktik just nu. Ska gå på ett praktikinfo-möte imorgon. Efter det åt jag och Lovisa lunch och satt sen och pluggade lite. Ikväll ska jag och Alice införa vår tradition igen; boxning på Campushallen. Haha, det är så kul! Och riktigt jobbigt :)
Lördagen blev jätterolig! Bra uppslutning på vinbrännbollen, och alla verkade ha kul. Det var dock sjukt kallt så när vi i FBI städat platsen gick vi till Donken innan vi hade förfest/mellanfest hos Verro och Tiina. Senare på kvällen gick vi till Kårallen där det var Sensation White/Lagens änglar. Bästa "kravallen"/festen på länge. Snyggt också att de släppte ner vita ballonger på dansgolvet. Igår var jag jättetrött och låg nog i sängen och åt choklad hela dagen, men det var jag värd!
Min nya soffa har redan kommit till Jysk! Så nu har jag snart halva lägenheten klar, wiho!
En bild från vinbrännbollen: Jag, Martin och Kajsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0