3 november

Har haft så himla fullt upp med tenta i måndags + flytt i tisdags så det har inte blivit något bloggande. Men nu har jag kommit i ordning i nya lägenheten och bor numera på Gränden Duvan mitt i stan. Trivs så sjukt bra än så länge :) Flytta tar verkligen tid, och jag har så ont i armarna från allt bärande. Tur att jag hade familjen här! Min syster stannade kvar i tisdags och åkte hem idag, det har varit så mysigt att henne här. Och mycket hjälp har jag fått. Vi har fixat, packat upp och shoppat massor. Kändes lite tomt när hon åkte, men som tur är kommer fina Matilda hit imorgon och stannar hela helgen.
Nu har vi börjat en ny kurs också; Regressions- och tidsserieanalys som är en fortsättningskurs på statistiken. Fattar hittills ingenting av alla siffror och formler, men det kanske känns bättre om ett tag. Idag har vi haft lektion och ikväll gyckeltränat hemma hos Julia. Vi måste lära oss alla låtar inför höstfesten/höstsittningen nästa fredag. Det kändes riktigt bra idag och vi kunde nästan alla texter :)
Uppdaterar efter helgen igen! Ha en toppenhelg för det ska vi ha!
Mat och jag sommaren 09 i Skåne:

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att du kommit lite i ordning i nya lyan! Kanske kan få kommma o hälsa på en sväng nån dag nästa vecka maybe? :)

2011-11-03 @ 23:50:20
URL: http://Luckylady.se
Postat av: Linda

Ja Garvaregården ligger i a-sund. Har du aldrig fikat där? Det måste vi göra

Nån gång snart isf! Massor av godsaker har dom. Har inte varit där sedan jag var liten (förutom igår) :P

2011-11-06 @ 20:38:19
URL: http://luckylady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0