27 november

Ojdå! Vad dåligt jag bloggat nu!
Jag har verkligen haft fullt upp sedan i torsdags då Emma kom till mig i Linköping. På kvällen mötte vi upp Alice, Sara och Jessi för att köpa med mat hem till mig. Halv åtta började Melissa Horn spela på Konsert och Kongress och gud vad bra hon är! Så himla fin röst! Att vi satt längst fram gjorde inte saken sämre. Efter konserten gick vi hem till mig igen och drack lite vin innan vi vandrade ner till Sliver där vi dansade på ett trångt dansgolv fullt med icke-studenter (de flesta i alla fall). Det var en riktigt bra kväll!
På fredagen tog jag och Emma sovmorgon innan vi spenderade hela dagen på stan med att shoppa och luncha. På kvällen lagade vi middag, köpte lite gott och kollade film. Lite kvalitetstid med min fina vän helt enkelt! På lördagen/igår skulle Emma åka hem till Örebro för att jobba, så jag åkte med henne hem och blev avsläppt hos familjen. Igår hade vi nämligen släktmiddag här! Eftersom stormen Berit är helt galen utanför vårt hus så har dagen varit lugn med lussebak och Twilight-filmer! Imorgonbitti åker jag tillbaka till Linköping för en hård pluggvecka innan tentan på lördag, har inte blivit mycket sånt för mig senaste dagarna.. Jag lägger upp bilder en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0