20 november

Ännu en helg har passerat. Den har varit ganska lugn då jag hade tänkt plugga massor. Det har jag inte gjort, bara pyttelite. I fredags fick jag plugghjälp av Oskar och sedan sprang vi runt ån. På kvällen gick jag, Clara och hennes kompis Julia iväg till Martin på förfest. På vägen dit hjälpte vi ett fyllo hem: helgens goda gärning! Det var riktigt kul hos Martin, så roligt att vi aldrig kom ner på stan. Så här såg jag ut i fredags (jag har alltså tagit en fjortisbild i sann blogganda):
På lördagen testade jag yoga för första gången i mitt liv. Lite ovant att stå i massa konstiga ställningar och andas ca 5 andetag på 10 minuter, men det var faktiskt riktigt skönt. På kvällen kom Clara hit och vi åt massa gott och kollade på film. Här är en bild på (nästan) allt gott vi köpte:
Idag har min Suntrip-grupp haft möte på Waynes och nu kollar jag på Beck som jag sett ca 100 ggr. Söndagar är tråkiga och att det regnar gör mig deppig! Tur att veckan som kommer bjuder på massa kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0