15 november

Godmorgon! Jag startade dagen med en promenad vid Stångån och har nu ätit frukost. Det är soligt idag och min utsikt är så fin! Lite annat än min förra utsikt; Donken haha! Jag ska sätta igång och plugga hemma lite strax och sedan cykla iväg till skolan för FBI-möte och efter det föreläsning. Ikväll ska jag och Alice träna och äta middag hos henne. Igår satt jag och Freddy i skolan och labbade hela dagen. (Labb = göra tråkiga statistikanalyser via ett dataprogram som heter Minitab). Vi hann nästan klart med allt, men fy vad segt det är! På kvällen gick vi på box på Campushallen, så himla roligt att slåss, haha! I veckan händer nog inte något speciellt förutom festerifest imorgon med namnet "Ryssfesten". Det ska bli jätteroligt (brukar vara det på festerifester), och vi ska börja kvällen hos Emil med lite mat och föris. För övrigt ska jag aldrig mer klaga på att cykla. Det är så himla skönt att ha en igen och jag har världens bästa familj som fixar.
Här är lite bilder från Höstfesten som jag stulit från Alice. Första bilden är vårt fina fulvin i höstens färger, andra bilden är på ettan som gycklar/strippar och på sista bilden är på Axel, Linus och mig i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0