12 november

Hej! Igår ordnade vi i FBI höstfest på SkytteC för polkand-programmet. Jag tror att det blev riktigt lyckat och att alla hade kul. Det gick i alla fall bra med maten, gycklandet och städandet. Var hemma halv tre igår och fick som tur var skjuts hem av Linus. Idag ska jag städa, kanske plugga och laga en paj till imorgon då min familj + mormor och morfar kommer på besök. De ska lämna en cykel till mig och så kombinerar vi det med att fira fars dag så mamma ska baka tårta :) Ikväll ska jag till Mikaela för lite middag och sen får se vi vad kvällen har att erbjuda. Har fått reda på att jag fick VG på mikrotentan, så himla skönt. Nu önskar jag bara att tiden ska gå och att statistikkursen ska vara över, sjukt tråkig är den.
Här är två bilder från när Alice var här på middag i torsdags. Vi gick promenad och åt bakpotatis med skagenröra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0