8 december

Hej! Vilken mysig dag jag har haft! Alice kom till mig imorse för att äta frukost och plugga lite Cost-Benefit-analyser (samhällsekonomiska lönsamhetskalkyler). Även om vi inte visste riktigt hur vi skulle tänka så var det ganska intressant och kul. Det handlar typ om lönsamheten i ett projekt, om staten ska investera eller inte etc. Sedan mötte vi upp Clara och Mickan för shopping + fika på stan. Vi köpte bl a julklapp till julbordet som är imorgonkväll. Det ska bli så kul! Köpte också underkläder, strumpbyxor och andra tråkiga bra-att-ha-saker.
Igår efter skola + träning så gyckeltränade vi hemma hos Axel. Vi i FBI ska nämligen gyckla (sjunga sånger) som vanligt på julbordet. På kvällen var jag, Verro, Clara, Mikaela och Freddy bjudna hem till Oscar på middag som han och Emil bjöd på. De hade fixat så himla bra och gott! Vi fick kreolsk gryta med ris, sallad och vitlöksbröd, hallon med glass, och två sorters goda viner! Världens bästa killar och en riktigt bra onsdag!
Det händer så mycket kul just nu så jag känner mig glad typ hela tiden! Inte ens min otur igår kan förstöra. Det som hände igår var i alla fall att jag skulle hänga upp min tavla på den nymålade väggen (min lägenhet är ju ommålad). När jag försöker hänga upp tavlan så tappar jag den så att den svarta tavelramen gör svarta streck på den vita väggen!!! Dessutom hamnar tavelspetsen på mitt knä så att mina favorit-legging går sönder och mitt knä börjar blöda. SUCK! Men förutom det så är jag nöjd med att de målade här. Nu ser det mycket fräschare ut!
Här är två bilder från idag:

Kommentarer
Postat av: Matprat

Haha tycker synd om dig Ingping!!



Riktigt snygga tjejer alla fyra :)

2011-12-08 @ 18:28:26
Postat av: Alice

Mikaela och Ingrid nu sitter för långt ifrån varandra, haha det kom ju med en person imellan er bokstavligt talat!

2011-12-08 @ 19:49:38
URL: http://jamenalice.blogg.se/
Postat av: Clara

Bra att du gjorde bilderna i svartvitt! ;)

2011-12-08 @ 20:04:04
Postat av: Linda

Men shit!!!! Tavelincidenten fick mig att tappa hakan! Fy farao :P kanske får hälsa på nästa v? :-)

2011-12-08 @ 20:35:08
URL: http://Luckylady.se
Postat av: Mikaela

Haha! Här har vi ju anledningen till varför man ska luta sig inåt ;)

2011-12-08 @ 22:16:18
URL: http://linkopingsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0