6 december

Åh! Jag kom hem från bion för en stund sen. Jag, Veronica, Tiina och Lovisa såg Breaking Down del 1. Den var så sjukt bra! Ni som inte sett den borde se den! Längtar till att sista filmen kommer..om ett år!!? Det var verkligen mysigt att gå på bio en tisdag och jag är så glad att jag hann från skolan och Suntrip-mötet. Nu börjar vi få koll på både dekor, lekar och grejer till tävlingen inför Suntrip. Äntligen går det framåt!
Nu har vi förövrigt börjat en ny kurs i nationalekonomi som verkar intressant och rolig. Den heter "Marknad och politik" och är tusen gånger mer intressant än statistik. Idag var vi också ute och informerade ettan om att söka till FBI 12/13. Kolla in fbilinkoping.wordpress.com/ för att se vad vi menar :)
Min lägenhet håller på att målas om. Den ska bli vit och fin! Men just nu lever jag i ett kaos med alla möbler i mitten av rummet, nästan inga lampor och med papper som skydd på golvet. Som tur är ska målaren vara klar imorgon! Jag sov hos Alice från igår till idag för att slippa att målaren stormar in här vid sju på morgonen. Det var riktigt mysigt med sleepover och på kvällen hann vi med både boxning och middag som den vanliga måndagstraditionen.
Jag har inte tagit så mycket bilder (ingaaa) på sista tiden så det får bli en bild från september på mig, Clara och Oscar! Jag tycker också att de lysande ögonen matchar filmen som vi såg idag, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0