4 december

Igår skrev vi tentan i regressions- och tidsserieanalys så nu har känner vi oss SÅ.HIMLA.LEDIGA! Det är vi i och för sig inte, imorgon börjar nästa kurs men det känns redan lite som jullov. Därför ska jag bli bättre på att blogga nu! Igår efter tentan (taskigt att ha tenta en lördag för övrigt) så lunchade Lovisa, Clara, Mikaela, Alice och jag på stan. Grillbuffé för 99 kr!! Efter det unnade jag mig tenta-firande-shopping på H&M innan jag åkte iväg till Emil för lite förföris. För kl 17 var det nämligen dags för ekonomernas festerifest "Bakvänd jul". Det var lekar med öl, vin och shots innan vi fick julmat (som tyvärr var rätt äcklig haha). Det var hur som helst en rolig förfest och runt 8-tiden åkte vi hem till Lovisa för mellanfest innan Lussekraballen på Kårallen. Hade en jätterolig kväll som resulterade i att jag är lite trött idag. Jag och Clara har i alla fall varit duktiga och varit på promenad, och nu ikväll har hon, Mikaela, Verro och Oscar varit hemma hos mig på adventsfika. Skön söndag :) Jag ska nog snart sova för imorgon kl 07:00 kommer det en målerifirma hit, så bäst att jag är vaken då. Här kommer lite bilder från förra torsdagen och förra helgen när Emma var här på besök!
Sista bilden är rolig för Emma och jag försökte fånga killen bakom på bild (eftersom han var snygg) men jag tror att han efter ett tag förstod vad vi höll på med, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0