29 december

Hej! Dagarna hemma rullar på. I tisdags var jag hos Linda och hälsade på i deras hus. Blev bjuden på lax, rotfrukter och fudge-tårta. På vägen hem svängde jag förbi Charlie och hälsade på honom och hans lilla ben. Igår åkte jag och mamma in till Hallsberg för att simma i Alléhallen. Vid 13 mötte jag upp Anna, Emma och Linda för lunch + fika på God smak, som på den gamla gymnasietiden. Jag tog några bilder på mobilen, men fattar inte hur man får in dom i datorn, hehe. Anna åkte tillbaka till Paris imorse, Linda har världens största och finaste mage, och Emma och jag ska dejta lite mer imorgon. Igårkväll blev jag och Emil biosugna, så vi tog med Oskar och gick på Stig-helmer. Inte min idé, men den var helt okej, faktiskt ganska rolig! Har precis bokat biljetter till Enköping på nyår, och nu ska jag till mormor och baka. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0