23 december

Julafton imorgon, vad snabbt dagarna går. I tisdagskväll kom jag till Åsbro och familjen. Blev så glad över snön, men nu håller det på att smälta bort. I onsdags shoppade jag julklappar med lillasyster i Örebro. Vi lunchade med mamma på Wobbler också. Nu är julklapparna klara, äntligen. På kvällen blev vi bjudna på mat hos mormor och morfar. Jag hjälpte dem att översätta en brev från deras släkting i USA, lite spännande :)
Igår städade jag huset och sen kom Emik hit och fikade lite innan vi åkte in till Marieberg. Inga julklappar denna gång! Emil köpte en snygg skjorta, jag en mössa. Men jag blev kär i ett par jättefina Lee-jeans! Kanske slår till nästa vecka. När jag kom hem på kvällen klädde vi den fina granen, mysigt. Idag ska vi laga all julmat för i eftermiddag kommer släkten. Men eftersom jag klantat mig och glömt ladda mobilen så stängde den av sig igår, och jag kan inte min pinkod. Har ringt till Telia imorse, men man måste tydligen legitimera sig för att få ut pin- eller puk-koden. SUCK! Därför måste jag åka in och trängas med alla människor i Marieberg idag IGEN.
Gammal bild på mig och Emil:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0