19 december

Det blev en mysig sista kväll i Linkan. Jag, Mickan och Clara har druckit lite te och fikat pepparkakor och pratat en massa. Vi måste ju passa på nu när vi inte ses på länge. Jag och Clara har i och för sig samma seminarietid imorgon och åker samma tåg hem till Närke, men Mikaela kommer vi inte träffa förrän nyår. Det blir förresten nyårsfirande i Enköping i år, ska bli så kul :)
Idag har vi också haft årets sista FBI-möte och spikat datum inför våren. Efter det diskuterade vi lite seminariefrågor och sen gick jag på spinning. När jag kom hem packade jag innan Clara och Mickan kom hit. Det blir lite stressigt imorgon efter seminariet som slutar halv tre och tåget som går 15:24, så jag måste verkligen vara helt färdigpackad.
Nej nu ska jag sova, är helt slut efter en bra helg! Bilden är från i fredags (stulen från Alice):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0