18 december

Hejhej! Vilken fin helg jag har haft. I fredags efter årets sista föreläsning körde jag ett bodypump-pass på Campushallen. På kvällen mötte jag upp Clara och Alice och gick på "Afterwork" på ett ställe på Stora torget. Vi åt jättegoda hamburgare och drack några glas vin. En riktigt mysig kväll hade vi! På lördagen tog jag bussen till Majelden dit Mimmi och Patrik flyttat. Vi fikade lussebullar och hade det trevligt. Sedan tog jag bussen till Alice där vi drack lite vin och jag fick en klänning av henne. Vid halv 8-tiden gick vi bort till Emil som hade förfest med folk i tvåan och ettan. Efter några timmar tog vi bussen in till stan och gick på NH. Tyvärr var det ganska folktomt där till en början, men vi hade riktigt kul ändå då vårt gäng säkert fyllde halva lokalen. Roligast var att träffa vår jättefulla och snygga "lärare", haha. När vi skulle hem var jag och Alice hungriga och gick till Donken innan vi gick hem till mig och sov. Idag har vi käkat frukost/brunch i Trädgårdsföreningen. Det är så himla mysigt där! Annars har jag ägnat söndagen åt att tvätta och prata julklappar med mamma. Jag måste verkligen sätta igång med att köpa julklappar snart! Men det blir nog på onsdag när jag kommit hem till Åsbro. Vi har bara ett seminarie kvar nu innan jul, så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0