14 december

Idag är jag så sjukt trött! Somnade vid två inatt och steg upp tidigt för att plugga. Har läst + antecknat inför seminariet imorgon. Även om det är väldigt intressant med bl a bostadspolitik och miljöpolitik så vill jag bara ha jullov nu! Dessutom har jag bakat en tacopaj då jag och Alice ska köra box + middag hos mig ikväll. Mysigt! Jag ska plugga lite mera hemma och sedan cykla iväg till skolan för lussefika med vår sektion FLiNS! De har bakat lussebullar och ska anordna lite tävlingar som jag siktar på att vinna då jag vill ha presentkortet som är vinst :)
Igår slutade vi skolan vid 17 och på kvällen kollade vi på Lucia-tåget på NH som Linneakören framförde. Väldigt fint och mysigt att äntligen få lite julstämning. För i Linköping är det varken kallt eller snö (vilket jag tycker är sjukt skönt, men ändå).
För övrigt är mitt öga helt återställt nu. Jag ser normal ut och ser normalt, haha. Väldigt skönt att den konstiga "inflammationen" ändå kom en söndag-måndag och inte på helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0